ingetochallt.blogg.se

Inte ett moln så långt....

Kategori: inget och allt


Ännu en dag med underbart väder, lyxigt värre att jag har ett jobb där jag inte bara måste sitta inomhus utan faktiskt får njuta av solen o värmen. 


Imorgon direkt efter jobbet står träning på schemat. Hoppas knät pallar, har haft problem en tid o har nu vilat knät en vecka från allt utom gång.
Så håll tummarna för att de funkar nu..
Har fått tillbaka samma smärta som när jag var kraftigt överviktig o de tycker jag är märkligt? Kan de bero på löpträning? Hmm måste ju löpträna, Gbg-varvet är ju snart. 
Ringde vc förra veckan o fick deras närmast lediga tid till sjukgymnast, 2.a april! Bra jobbat sjukvården 👏👏👏 (ironisk var jag nu)
Och läkare får man ej komma till när man har knä problem... Suck! 
Bara vänta, o hoppas på att knät håller nu så jag kan träna! 

/F 


KOMMENTARER:

  • Camilla Hagberg säger:
    2015-03-10 | 15:23:13
    Bloggadress: http://millapilla.blogg.se/

    Är det inte märkligt så säg. Ju mindre man blir ju mer ont i kroppen får man. Jag har ju också problem med både knä, bäcken och höft. Jag tror faktiskt att löpträning kan ta mer skada än ge nytta om man gör det minsta fel med belastning och så. Prata med Emil på itrim, han vet sånt. Hoppas du blir bättre och ta det lugnt med knät.
    Njut i solen det är underbart.
    Kram☀️

Kommentera inlägget här: