ingetochallt.blogg.se

Naglar

Kategori: inget och allt



På torsdag FM ska jag fixa mina naglar
och har googlat runt lite efter inspiration, men som vanlig spårar jag  ur, tillslut blev de att jag googla efter "galna naglar" 
Här är 6 bilder på hur jag absolut aldrig kommer ha mina naglar.

1:
2:
3:
4:
5:
6:

(Bilder lånade från Google)

Hur i hela friden torkar sig människorna med dessa naglar när de varit på dass?
Jag får inte ihop det???
O det måste fastna massa smuts o vara svåra att hålla rent. Jag fattar inte!?
----------------------------
Jag kommer iaf köra mer åt det diskreta hållet men med glitter! I löv glitter!
Har lite olika idéer men det får lösa sig när jag väl sitter där hos bästa Malin!
Det blir en skön stund att bara sitta o prata o få naglarna grejade, de bästa är nästan att de är gratis! Fick nämligen presentkort till detta när jag fyllde 30!

/Frida 

Kommentera inlägget här: