ingetochallt.blogg.se

Mage o midsommar

Kategori: inget och allt

Var en sväng på stan igår EM, behövde hitta något till midsommarafton att ha på mig. Hitta denna underbara långklänning o sandaler! 299kr för klänningen o 349kr för skorna. 
Jätte nöjd! 

Dock ser vädret inte så lovade ut......
Jag får väl ha långkalsonger under....


Hitta även två sommar basic klänningar 

•Den randiga från hm 99kr
•Och den med palmer från Kappahl 199kr 

Köpte även present till brorsonen som fyller 1 år på självaste midsommarafton!
Efter shoppingen åt hela familjen kvällsmat på chili nam nam, en av mina favorit matställen i Nyköping, jag åt stektanudlar mix (MEGA MUMS)

-------------
Idag har jag på morgonen varit på röntgen o gjort en datortomografi på min mage, har en knöl bakom naveln som smärtar till o ifrån, när jag var på vårdcentralen för några veckor sedan misstänkte läkaren ett bråck, och tyckte de skulle röntgas. Nu är det bara att invänta plåtarna o att min vdc-läkare ska kontakta mig. 

Nu ska jag jobba slutar 10 imorgon FM o då är de bara o kasta sig hem o piffa till sig själv, barnen och min make 😉

/frugan 

Kommentera inlägget här: