ingetochallt.blogg.se

Intensiv vecka väntar

Kategori: inget och allt


Igår var en bra dag rent mentalt, gjorde de som föll mig in o la bröllopsplaneringen åt sidan (nästan hela dagen) 
Mycket bitar har fallit på plats de senaste dagarna o nu kan vi inte göra så mycket mer förns typ dagen innan. 

Nästa vecka startar med hårfärgning på måndag morgon, tisdagen är obokad (då ska jag hitta på något mysigt med barnen) onsdag har jag bokat in en massage, torsdagen ska jag fixa naglarna, M ska till frisören, och sen ska jag köra barnens och mina kläder till där vi ska byta om, fredagen är det skolavslutning o då ska vi titta på H som sjunger i kyrkan sen blir det troligtvis avslutningsfika i hamnen. 
Sen på fredags eftermiddagen ska vi köra in de sista till festlokalen. Och förhoppningsvis hinna träffa lite släkt som rest hit.
Och på lördagen smäller det!
8.00 ska jag infinna mig hos frissan sen kommer nog dagen rulla på skulle jag tro 😂

Vi får se om bloggen hinns med, skulle ej tro det....






Kommentera inlägget här: