ingetochallt.blogg.se

Helgen

Kategori: inget och allt

Vart tog helgen vägen??
Fredag o lördag var jag på läger med storasyster, Mange hade sin svensexa i helgen och på söndagen greja jag hemma och sen hade vi överraskningsfrirande för mamma. Alla syskon med familjer samlades hos oss och när mamma kom spela vi fanfar och bjöd på tårta o hon fick en ny parfym + blommor. 
Fullträff mamma blev jätte glad!


Jag och lillasyster hade pysslat ihop vimplar och dukat fint!


Nu kommande vecka har jag massor att stå i angående the wedding!

Just nu oroar jag mig för vädret, vill inte ha regn, molnigt går bra men inte regn. 
Jag hoppas verkligen att de är uppehåll på vår bröllopsdag, men som denna våren varit är det bara att ställa in sig på  regn.... Suck...

Jag måste denna vecka plocka ihop alla saker/detaljer som ska in till lokalen där festen ska vara. Måste skriva ut vigselprogrammen och fixa med de sista. 
Imorgon ska jag på provsminkning & på onsdag är de prövning av klänningen o troligtvis hämta hem den. 
Sen är de massa annat också, men de orkar jag inte skriva om.

Nä nu dags att lämna barn o åka till jobbet!

Fullt ös medvetslös 


Kommentera inlägget här: