ingetochallt.blogg.se

Snart semester

Kategori: inget och allt


Fått bilder från vår bröllopsfotograf idag! Magiska bilder, är så nöjd!
Men jag bjuder bara på två, övriga ska jag o mannen gå igenom tillsammans och sen ska vi framkalla o göra en fotovägg och ett fint minnesalbum! 
Ååå vad jag vill uppleva samma dag igen, den var verkligen helt fantastisk!
Tur att vi har extremt mycket kort att titta på om minnas tillbaka! I lördags var det redan 1 vecka sedan! 

Imorgon tänker jag köpa blommor till altanen, allt som har med trädgård o hem att göra har varit kraftigt åsidosatt i alla bröllopsplaner! Ska inte köpa så mycket dock, vi ska ju vara borta med husvagnen o då är det ju ganska onödigt att ha massa blommor som någon annan måste vattna. 
Längtar till semestern nu!!! Vecka 29-32 är de ledigt! Men först väntar två jobbehelger på raken..... 

---------------------------------

Midsommartårtan/1 års tårtor (brorsonen fyllde 1 på midsommarafton: 

Så här såg jag ut i nya klänningen på midsommar:

Midsommarhelgen var jätte härlig, dock blöt, när ska de sluta regna? Vi provcampade på midsommardagen hos några vänner, så nu vet vi vad som funkar o inte, det känns bra inför kommande semester! Vi var tvungna att beställa en ny kran till handfatet på toan, ingen billig historia men men... o nytt batteri (de är också dyrt). 
Vi var traditionsenligt i Söderköping på smultronstället på midsommardagen! Glass till lunch en gång om året 😂


Lillasysters nya paraply, så fint jag vill också ha ett sådant. (Misstänker att paraplyer kommer gå åt denna sommar) Älskar frost precis lika mycket som barnen! Olof är min idol! Men passar på att låna L's paraply när hon inte ser 😉:


Nu ropar kudden! 
Godnatt /fruganfrida




Kommentera inlägget här: