ingetochallt.blogg.se

Fel på kläder o slush

Kategori: inget och allt


Det närmare sig verkligen nu!
Igår fick jag ett psykbryt när M provade kläderna han ska ha (som vi hyrt) o de var försmå 😱😱😱
Jag bröt ihop, motgångar är inte min starka sida just nu!
Men ett telesamtal senare i Förmiddags så var M påväg mot Norrköping o är nu hemma igen med kläder som passar!
Servicen på Rafaels mode i Norrköping är den bästa!!!!
De är en bit att åka från Nyköping men lätt värt det!

Nu hänger jag med barnen på stadens lekland, en paus i planering o fix o kvalitetstid med mina små älsklingar!
Är man på busiz är slush ett måste enligt barnen, inte enligt mig! En god latte är däremot ett måste!

Hej så länge 

/nervös brud



KOMMENTARER:

  • Lisa säger:
    2015-06-11 | 00:09:50
    Bloggadress: http://hurskaviorka.blogg.se

    Skickar lite pepp inför lördagen. Det kommer gå kanonbra, det behöver ju inte bli perfekt allting, det blir som det blir och det blir tillräckligt bra det är jag säker på. Kram och ses på lördag!

    Svar: Tack, du har säkert helt rätt!
    ❤️
    Ja vi ses på lördag 😃
    frida hagberg

Kommentera inlägget här: