ingetochallt.blogg.se

11 dagar

Kategori: inget och allt

Shit pommes.... 11 dagar kvar till det är bröllop. Jag börjar nu känna mig riktigt stressad, har varit ganska lugn tidigare, men inte nu... Alltså jag är inte nervös för att leva med M resten av livet, men vill ju att dagen ska bli perfekt!
Har ju planerat och pysslat med det hör bröllopet intensivt i x antal månader, o då vill man ju att de ska bli kanon!

Vi blir 67 personer på bröllopsfesten, ska bli så roligt att få dela dagen med de människor som betyder massor för oss. LÄNGTAR ❤️❤️

Barnens näbbkläder är helt klara, mina kläder är klara o M's kläder är klara (de ska hämtas upp i Norrköping någon dag innan bröllopet (vi hyrde de kläderna) 
Program, och allt som hör till dukningen är klart. 
Just nu letar jag vita korgar med handtag... 

Idag ska jag på provsminkning och sen måste jag hem o tömma min kamera på bilder för att sen lämna den till en vän som snällt ställer upp o tar kort under bubblet o middagen. Vi har anlitat en fotograf som tar kort under vigsel o efter vigseln ska vi fotas jag, M och barnen.

Sen åker barnen hem till oss och där är deras kusiner och barnvakterna. Barnvakterna är mitt minsta bekymmer, de är två genom goa töser som jag har fullt förtroende för. När vi träffades för ett par veckor sedan var jag orolig över att de vill hem fort dagen efter o jag tala om att vi inte löst alla detaljer ännu, och då svara M (den äldsta barnvakten): ni behöver inte stressa kom när ni kommer vi har ingen brådska, vi fixar lunch också om det behövs! Där släpptes en stress för mig, underbara ungdomar!

Fantastiska Tunabergs kyrka:
I denna kyrka är jag döpt, konfirmerad och har under åk1-6 haft mina skolavslutningar här, blivande mannen har gjort lika så, och våra barn är också döpta där. Och nu ska jag stå brud där också ❤️ Cirkeln sluten liksom ❤️

Jag längtar verkligen nu!
Ska bli så skoj att se alla uppklädda och fixade och sen få festa loss hela natten 😃 
Och jag längtar till att få säga Ja till mannen i mitt liv!

/Frida 

KOMMENTARER:

  • Camilla Hagberg säger:
    2015-06-02 | 21:37:02
    Bloggadress: http://millapilla.blogg.se/

    Jag är säker på att du kommer få rn toppendag, barnvakterna behöver du inte oroa dig för, de fixar det galant. ❤️

    Svar: Det är jag helt säker på också!
    Hoppas du också får en kanon dag 😘
    frida hagberg

Kommentera inlägget här: